Op weg naar de gemeenteraadsverkiezingen 2018 (6)

Nog enkele dagen te gaan en dan zijn de Tweede Kamer verkiezingen geschiedenis en komen de Gemeenteraadsverkiezingen 2018 in zicht. En zo vlak voor de landelijke verkiezingen willen we toch graag nog even  in herinnering brengen dat GroenLinks Borger-Odoorn de enige partij in Borger-Odoorn is die, net als de gemeenteraden van Emmen en Coevorden, voor afslag Emmen Noord is en niet voor 't Haantje. De gemeenteraad van Borger-Odoorn heeft enige tijd geleden andermaal (democratisch) voor 't Haantje gekozen. We wachten met spanning af hoe dit in de nabije toekomst - nu de ongelijkvloerse kruising N34 bij Exloo vorm begint te krijgen en over enkele maanden open gaat - uit zal pakken.