kandidatenlijst GroenLinks Borger-Odoorn verkiezingen 2018

Gemeenteraadsverkiezingen 2018 en de kieslijst in Borger-Odoorn. Het proces om tot een kieslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen te komen vordert gestaag.  Helaas kunnen we daar voor de Algemene Ledenvergadring (ALV) geen nadere mededelingen over doen. De leden stellen op die vergadering in december de lijst vast. Wil je nog mee doen, voel je er iets voor om op een verkiesbare (of onverkiesbare) plek op de kieslijst te staan ? Laat het ons weten, het kan nog. Van de 16.984 inwoners die op 15 maart hun stem hebben uitgebracht in Borger-Odoorn hebben er 1095 mensen op GroenLinks gestemd. Zo’n 6,45% van onze stemmende inwoners draagt GroenLinks een warm hart toe in onze plattelandsgemeente. Het kan toch bijna niet anders dat minimaal 1 % van die 1095 inwoners – minimaal zo’n 10 mensen – het wel zien zitten om de standpunten van GroenLinks uit te dragen als raadslid in de gemeente Borger-Odoorn en dus op de kieslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018 wil staan. Uiteraard bepalen niet wij, maar de inwoners van Borger-Odoorn in het stemhokje hoeveel raadszetels GroenLinks straks krijgt.

Voel je er iets voor om raadslid voor GroenLinks te worden de komende periode van 4 jaar ? Laat het ons weten

Meld het dan bij me, ger.brakel@home.nl  , dan praten we verder achter een kop koffie (of thee). Wacht niet te lang, want de lijsten moeten worden samengesteld. Het kan toch bijna niet anders dat minimaal 1 % van die 1095 inwoners – minimaal zo’n 10 mensen – het wel zien zitten om de standpunten van GroenLInks uit te dragen als raadslid in de gemeente Borger-Odoorn en dus op de kieslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018 willen staan. Uiteraard mag de lijst aanzienlijk langer worden dan 10 namen.

Oene Zwittink, bestuurs-contactpersoon GroenLinks Borger-Odoorn. oene.zwittink@home.nl