Doe mee

Zie je GroenLinks wel zitten? Doe dan mee en word lid. Des te meer leden des te sterker.

GroenLinks zit sinds enige tijd weer in de lift. Onze landelijk fractievoorzitter Jesse Klaver ligt goed bij de bevolking en spreekt met name de jonge kiezers aan. Het gaat weer goed met GroenLinks. Ook op lokaal niveau in toenemende mate. Voelt u wel iets voor GroenLinks en zou u wel iets voor GroenLinks in uw gemeente willen doen ? Laat het ons weten, bijvoorbeeld middels een e-mailtje naar een van onze bestuursleden.

Nog mooier is natuurlijk wanneer u lid wordt van GroenLinks, want, samen staan we sterk.

En nog mooier; misschien denkt u, net als wij, al aan de gemeenteraadsverkiezingen in 2018 en wilt u, net als wij, graag dat GroenLinks weer aan de gemeenteraadsverkiezingen mee gaat doen in de Zuid-Oost Drentse gemeenten Borger-Odoorn, Coevorden en Emmen. Mocht GroenLinks Borger-Odoorn mee willen doen in 2018, dan hebben we een verkiezingslijst nodig en daar kunt u natuurlijk bij helpen. Laat het ons weten. Op de ‘Homepage’ zie je staan “Democratisch Duurzaam”. Dat behoeft mogelijk een korte uitleg, een zeer korte uitleg. GroenLinks wil graag een samenleving die zo duurzaam mogelijk is (geen gebruik fossiele brandstoffen meer, enz.), maar dit willen we wel bereiken om de manier zoals onze inwoners dat graag zien. Je kunt het niet iedereen naar de zin maken, maar niemand hoeft natuurlijk een grote windmolen vlak voor zijn deur te accepteren om maar iets te noemen of een ongelijkvloerse aansluiting op een snelweg waar 95% van de inwoners anders over denkt..      Heb je een vraag of opmerking, stuur dan een e-mail naar onze contactpersoon Oene Zwittink , e-mail oene.zwittink@home.nl          Hij zorgt er voor dat jouw e-mail bij de juiste persoon komt en wordt beantwoord.